ЗДО №6, ДНЗ №6 ”Ластівочка” Хустської міської ради, Хуст
Закарпатська область, Хустський район

Річний звіт керівника ДНЗ №6 "Ластівочка" про здійснення діяльності у2023-2024 н.р

 

 

 

РІЧНИЙ ЗВІТ

ДНЗ №6 «Ластівочка» про здійснення діяльності у 2023/2024 навчальному році перед учасниками освітнього процесу, батьками та громадськістю.

 

1. Вступ  Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, «Примірне положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю».

Педагогічний колектив протягом 2023/2024 року здійснював планомірну й систематичну роботу, керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Статутом дошкільного закладу, Концепцією національного виховання, Положенням про дошкільний виховний заклад, програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», освітньою програмою розробленою в закладі на 2023-2024 навчальний рік, також реалізував діяльність через парціальні програми:

1. Парціальна програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості» - 2013.

2. Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку “Казкова фізкультура” (М.М. Єфименко).

Для реалізації державних стандартів освіти, в закладі створена достатня матеріально-технічна база. Групові приміщення оснащені новими дитячими та ігровими меблями: столами, стільчиками, шафами для іграшок та дидактичних посібників, обладнані куточки практичної діяльності,створені розвиваючі осередки.

Педагоги працювали над оновленням і наповненням змісту осередків, дбали про естетичне оформлення груп, навчали дітей самостійно в них діяти, дотримуючись норм і правил користування матеріалами й обладнанням, забезпечуючи, таким чином, потребу дітей у різних видах рухової, пізнавальної та творчої активності. Меблі у приміщенні відповідають зросту дітей та віковим вимогам. Міжнародна Асоціація «Крок за кроком» Нідерланди, подарував стіл для малювання піском з підсвіткою (повна комплектація). Робота з піском сприяє розвитку емоцій у часто хворіючих дітей, розвитку фантазії, дрібної моторики, тактильних відчуттів, зв'язної мови; найбільш ефективний в корекції страхів, тривожності, замкнутості, агресії, гіперактивності.

Освітнє середовище закладу наповнене відповідно до “Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти”, затвердженого наказом МОН від 19.12.2017 р. № 1633. Безпечність умов у закладі створено відповідно до вимог листа МОН України від 14.02.2019 р. № 1/11-1491 “Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти”.

З метою забезпечення всебічного розвитку дітей у вікових групах ДНЗ створено предметно-розвивальне середовище відповідно до вимог чинної програми та віку дітей. Для кожного вікового періоду предметно-ігрове середовище особливе.

 

Назва центру, локації

Куточки, які утворюють центр (локацію)

Наявність куточків у групах для дітей різного віку

3-й рік

життя

4-й рік

життя

5-й рік

життя

6-й рік

життя

 

Пізнавально- інтелектуальний центр

Куточок сенсорного

виховання

+

+

 

 

 

Куточок логіко-математичного розвитку

 

 

+

+

 

Національний куточок

 

 

+

+

 

Куточок природи

+

+

+

+

 

Ігровий

центр

Куточок сюжетно-рольових ігор

+

+

+

+

 

Куточок конструкційно- будівельних ігор

+

+

+

+

 

Куточок ряження

+

+

+

+

 

Художньо-естетичний

центр

Куточок самостійної художньої діяльності

+

+

+

+

 

Мовленнєвий

центр

Мовленнєвий куточок

+

+

+

+

 

Куточок книжки

Складова

мовленнєвого куточку

 

Театральний куточок

Настільний театр у мовленнєвому куточку

 

Центр

самоорганізації

Куточок чергових

 

 

+

+

 

Куточок праці

Матеріали, ігри для розвитку навичок

самообслуговування

 

Фізкультурно- оздоровчий

центр

Валеологічний

куточок

 

+

+

+

 

Куточок безпеки

життєдіяльності

 

+

+

+

 

Інформаційний центр

Куточок для батьків

+

+

+

+

 

Територія закладу впорядкована, достатньо озеленена, огороджена по всьому периметру, яка відповідає нормам і вимогам.

2. Історія закладу

  • В мальовничому куточку м. Хуст, в районі трьох гірських річок, що з давніх-давен манили до своїх берегів, вабили квітучими долинами, розташований дошкільний навчальний заклад №6 ,,Ластівочка”. Заклад заснований у 1952 р. у пристосованому приміщенні і є найстарішою дошкільною установою міста.
  • З моменту заснування він підпорядковувався закладам охорони здоров’я, де виховувались діти від 3 місяців народження до 2 років і обслуговуючим персоналом були медичні працівники (медсестри-вихователі).
  • У1962 році заклад переданий до відділу освіти Хустського райвиконкому і називався – Дитячі ясла №1, де виховувались діти до трьох-річного віку, а потім продовжували виховання в інших закладах міста.
  • У 1991 році заклад перепрофільований у ясла – садок №6, де виховувались діти з 2 років до випуску у школу.   
  • У 2009 р., відповідно до рішення Хустської міської ради №604 від 24.09.2009 р., дошкільний навчальний заклад №6 перейменований у дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №6 ,,Ластівочка”.
  • Першим керівником закладу була Тарнавська Ніна В’ячеславівна
  • Потім дитячі ясла очолювали:
  • Деяк Христина Юріївна
  • Орбан (Слюсачук) Ірина Петрівна
  • На даний час очолює заклад (з 1991 р.) – Чекаліна Наталія Іванівна

3.Мережа груп та режим роботи закладу

За проектною потужністю заклад розраховано на 70 місць для дітей від 2 до 6 (7) років, а в 2023/2024 н. р. виховувалися 83 дітей дошкільного віку.

 У ДНЗ №6 «Ластівочка» функціонують 4 вікові групи і у них -83 дітей:

Ясельна група  «Сонечко» - 18 дітей;

Молодша група «Дзвіночок» -23 дітей;

Середня група «Пізнайко» - 24 дітей;

Старша група «Ромашка»- 18 дітей.

Групи комплектуються  за віковими ознаками.

Режим роботи закладу:

Заклад працює за 5-денним режимом роботи.

Режим роботи закладу: 7.00 – 19.00.

Навчальний рік у закладі розпочинається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.

Літній оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня. 

4. Кадрове забезпечення

Дошкільний навчальний заклад забезпечений повністю кадрами.

Загальна кількість працівників – 28. З них:

Педагогічних  працівників - 12 осіб:          обслуговуючого персоналу:16 осіб

1 завідувач;

 1 вихователь-методист;

 8 вихователів;

 1 музичний вихователь;

 1 асистент вихователя.

Якісний склад педагогічного колективу

За освітою:

  • повна вища спеціальна освіта ІІІ рівня акредитації  
  • вища освіта ІІ рівня акредитації   
  • здобувають вищу спеціальну освіту       

5

 

7

    0

 

За стажем роботи:

  • 1-5 років
  • 5-10 років
  • 10-15 років
  • 15-20 років
  • 20-30 років
  • 30 років і більше

 1

 1

 0

 0

 1

 8

 

За результатами атестації:

  • “спеціаліст вищої категорії”
  • “спеціаліст першої категорії”
  • “спеціаліст 2 категорії”
  • звання “вихователь методист”
  • без кваліфікаційної категорії

3

1

1

7

0

 

Результати  атестації педкадрів у 2023-2024 навчальному році

          Відповідно до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників» у 2023-2024 навчальному році проатестовано             3 педагогічних працівників ДНЗ № 6 «Ластівочка» м. Хуста. Атестаційною комісією ІІ рівня було вчасно розглянуто списки педагогів, які атестувались, розподілено обов’язки між членами атестаційної комісії. Досвід педагогів, які атестувались, вивчався адміністрацією дошкільного навчального закладу, керівниками міських методичних об’єднань і творчих груп, членами експертних груп, методистами міського методичного кабінету та спеціалістами управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради. Завідувач Чекаліна Н.І. дошкільного навчального закладу ґрунтовно описала  досвід роботи педагогів Кадар О.І., Звір М.Ю., Юречко Б.М., які атестувались атестаційною комісією ІІ рівня УОРСН. На підставі рішення атестаційної комісії УОРСН виконавчого комітету Хустської міської ради від 02.04.2024р. ( протокол засідання №2 від 01.04.2024р.) визначені такі результати: 

  • Звір М.Ю.- відповідає займаній посаді, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «вихоавтель-методист»;
  • Кадар О.І. - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;
  • Юречко Б.М.- відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

Адміністрація закладу створює працівникам усі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ДНЗ відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2023-2024 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів

5. Навчально-виховна робота

  • Упродовж 2023-2024навчального року навчально-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення пріоритетних напрямків :
  • Мовленнєвий розвиток;
  • Фізкультурно-оздоровчий розвиток;
  • Екологічне виховання;

            та на вирішення основних та головних річних завдань:

1. Продовжувати удосконалювати роботу по формуванню комунікативно-мовленнєвої компетенції засобами сучасних інноваційних методів навчання.

2. Спрямовувати роботу колективу на актуалізацію основних завдань з безпеки життєдіяльності, охорони життя і збереження здоров’я дошкільників шляхом створення сучасного розвивального середовища та формування ціннісного ставлення до свого здоров’я.

3. Формування у дітей екологічного мислення, екологічної культури та етики.

4. Продовжувати забезпечення освітнього процесу на принципах наступності закладу дошкільної та початкової освіти в умовах освітньої реформи “Нова українська школа”.

5. Продовжувати удосконалювати співпрацю педагогів з родинами вихованців через різні, зокрема нетрадиційні форми роботи.

Завдання оздоровчого періоду:

  • Формування високої опірності організму дітей різним захворюванням.
  • Створення умов, що забезпечують охорону життя і здоров'я дітей.
  • Виховання стійкого інтересу дитини до активної рухової діяльності.
  • Закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань.Забезпечення позитивного емоційного стану дитини.  

Найважливішою формою підвищення рівня креативності та педагогічної майстерності педагогів була педрада. Проведені педради відзначались актуальністю, науковістю педагогічною доцільністю тематики та інноваційним підходом до їх проведення через використання інтерактивних форм та методів роботи. Заслуговує на увагу рівень проведення та результативність засідань. 95% педагогів систематично брали участь в засіданнях педагогічної ради дошкільного закладу.

  • - Про аналіз результатів роботи за минулий навчальний рік та основні педагогічні проблеми  і завдання педагогічного колективу на 2023-2024н.р. (протокол №1);
  • - Про формування у дошкільників екологічної компетеності. (проток. № 2);
  • - Про формування кульури здорового способу життя дитини дошкільного віку (протокол №3);
  • - Про формування  у дошкільників навичок спілкування і ефективної взаємодії з однолітками та дорослими (протокол №4).   

Протягом навчального року методичною службою ДНЗ систематично організовувались різноманітні форми інформаційно-консультаційної роботи з педагогами з різних питань освітньої діяльності згідно відповідних розділів річного плану. Особливо ефективними та змістовними були семінари які результативно та з високим рівнем зацікавленості проводились педагогами:

  • жовтень 2023р.  Теоретично-практичний семінар«Використання лепбука як інноваційного способу організації навчальної діяльності з дошкільниками»;     
  • листопад 2023р. Педагогічний тренінг «Екологічне виховання дошкільників»;
  • січень 2024р. Семінар- практикум:“ Формування і становлення образу «Я»- важливий аспект зміцнення психологічного здоров’я дитини”;
  • лютий 2024р. Педагогічний семінар-тренінг “Використання LEGO - технології як засобу здоров’язбережувальної компетенції”;
  • березень 2024р. Майстер-клас “Виготовлення квітів з гофрованого паперу та інших матеріалів”;
  • квітень 2024р. Психологічний тренінг «Психологічне самопочуття вихователя».

 Всі вихователі взяли активну участь в підготовці і проведенні семінарівів відповідно до річного плану закладу.

           Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів організованих форм життєдіяльності дітей (занять та режимних моментів). Протягом 2023-2024 н. р. педагоги ДНЗ обмінювалися досвідом під час взаємних відвідувань  колективних переглядів занять. Були проведені такі колективні перегляди:

  • листопад 2023р. Перегляд інтегрованого заняття з екологічного виховання та художньої літератури з використанням мнемотехніки  (старша група) – виконавець Вака Н.В.;
  • січень2024р. Колективний перегляд заняття з фізичного виховання “Казкова фізкультура” (за методикою М.М.Єфименко) (середня група) – виконавець Звір М.Ю.;
  • березень 2024р. Інтегроване заняття з ОБЖД або валеології (молодша група за планом вихователя) – виконавець Юречко Б.М.;
  • квітень 2024р. Інтегроване заняття із сенсорного розвитку з допомогою лего-конструктора (ясельна група) – виконавець Кадар О.І.

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу №6 «Ластівочка» постійно працював над підвищенням свого професійного рівня. Для вирішення річних завдань були підготовлені змістовні консультації для педагогів за темами:

  • вересень 202. Вимоги до планування освітньо- виховного процесу в ДНЗ.
  • вересень 202 Навчально–методичне забезпечення освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році (виставка-презентація методичних посібників)
  • серпень 2023р. Як полегшити адаптацію дитини в перші дні відвідування дошкільного закладу?
  • жовтень 2023р.Пошуково-дослідницька робота з дітьми дошкільного віку
  • листопад 2023р.Дидактичне тестування педагогів щодо рівня сформованості професійної компетенції з екологічного виховання дошкільників.
  • грудень 2023р. Виконання методичних рекомендацій за методикою фізичного виховання М.М. Єфименко
  • січень 2024р. Особливості проведення зимових прогулянок
  • лютий 2024р.  Дитячий малюнок: навчитися розуміти та цінувати.
  • квітень2024р.  Консультація  - огляд періодичних фахових видань, як чинника методичного забезпечення освітнього процесу
  • травень2024р. Методичні рекомендації щодо підготовки та планування життєдіяльності дітей в літній період

        На протязі навчального року досить часто за участю дітей у закладі проводилися тематичні тижневики та місячники, які тісно пов’язані з методичними заходами, пам’ятними датами та проходили на належному рівні за участю всіх працівників закладу, вихованців та їх батьків:

Напередодні проведення педагогами складалися плани заходів, враховуючи вік дітей та вимоги програми. Були проведені такі тижневики та місячники:

  • у вересні було проведено Тематичний тижневик присвячений «Дню дошкілля»;
  • у другу половину вересня та першу половину жовтня було організовано та проведено місячник «Увага!  Діти  на дорозі!»;
  • у листопаді проведено Тематичний тиждень толерантності та Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності;
  • у січні – «Тиждень ментального здоров’я»;
  • у лютому - Тиждень протипожежної безпеки «З вогнем не жартуй!» та тиждень правових знань «Свої права ти друже знай, їх цінуй і захищай»;
  • у квітні – місячник «Охорони праці» та тижневик БЖД;
  • у травні – тиждень присвячений святкуванню до Дня міста, Дня матері, Тижневик «Увага! Діти на дорозі!» та «Тиждень цивільного захисту».

 

6. ЯКІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

    У освітньому процесі закладу реалізувався зміст інваріантної Базового компоненту дошкільної освіти за комплексними та парціальними програмами.

Зміст інваріантної складової забезпечувався через чинну Програму розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» Білан О.І., Максименко О.Л., Возна Л.М. та ін.

Мета освітньої програми - реалізація комплексу розвивальних, виховних, навчальних функцій та змістовних напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6(7) років із поступовим ускладненням змістовної наповнюваності на кожному віковому етапі.

Завдання програми - сформованість мінімально достатнього та необхідного рівня освітніх компетенцій дитини перших 6(7) років життя, що забезпечує її повноцінний психофізичний та особистісний розвиток і психологічну готовність до навчання у школі. Визначені Базовим компонентом дошкільної освіти вимоги до обсягу необхідної інформації, життєво важливих умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самої себе відображені у програмі є обов’язковими для виконання всіма учасниками освітнього процесу

Структура програми - визначення освітніх ліній відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, визначення загального обсягу навантаження на кожний вік дитини: ранній вік (третій рік життя), молодший вік (четвертий рік життя), середній вік (п’ятий рік життя), старший дошкільний вік (шостий рік життя). Кожна освітня лінія програми завершується показниками компетентності.

Інваріантна складова у 2023-2024н.р. також реалізувалась через парціальні програми:

1. Парціальна програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості» - 2013.

2. Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку “Казкова фізкультура” (М.М. Єфименко).

Адміністрація ДНЗ спрямовує діяльність педагогічного колективу на реалізацію принципу особистісно-орієнтованого навчання і виховання дітей, цілісного підходу до розвитку особистості.

В освітньому процесі використовуються такі основні форми організації дітей: заняття, ігри, самостійна художня діяльність, індивідуальна діяльність, спостереження, свята, розваги, екскурсії.

Головною метою роботи колективу закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху.

 

 7. Участь у проєкті«ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ КРИЗИ В УКРАЇНІ»

У рамках реалізації проєкту ЮНІСЕФ «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні» заклад взяв участь у проведенні очних зустрічей з дітьми, які є в списковому складі старшої групи, але не відвідували заклад з різних причин   з 01.06.2023р.:

Графік зустрічей : середа, п’ятниця11.00 -13.00;

Місце локації: музична зала

Список дітей: 10 

Кадар О.І.  вихователь

               Мета проєкту: сприяти набуттю компетентностей дітьми старшого дошкільного віку відповідно до вимог державного стандарту дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) перед вступом до школи, педагогічна підтримка батьків.

Завдання проєкту:

  • Організувати очні зустрічі з дітьми у рамках реалізації проєкту на базі ДНЗ №6 «Ластівочка»;
  •  вихователю ДНЗ, інформувати батьків (законних представників дітей) щодо відкриття  групи ( для дітей старшого дошкільного віку) для очних зустрічей з ними, скласти та затвердити  список дітей;
  • визначити графік очних зустрічей з дітьми та місце локації;
  • спланувати роботу з дітьми з опорою на вимоги Базового компонента дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля» та рекомендацій координаторів проєкту;
  • організувати розвивальний простір для дітей;
  • враховувати особливості дітей дошкільного віку під час організації освітнього процесу у змішаному форматі;
  • забезпечити безпечні умови організації освітнього процесу з дітьми, під час проведення очних зустрічей;
  • дотримувати вимог з безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту, під час проведення очних зустрічей;
  • Інформувати батьків про правила, які діють на час проведення очних зустрічей з дітьми.
  •  

8.Психологічна служба

З вересня по листопад  2023 року в групі дітей раннього віку «Сонечко» була проведена робота з батьками дітей з питань адаптації до умов перебування у ДНЗ. Консультаційно-просвітницька робота з батьками і педагогами, проведення занять з малюками, сприяли тому, що всі діти успішно адаптувалися до нових умов перебування в дошкільному закладі

Протягом квітня-травня була проведена психодіагностика   психологічної готовності шести річок до навчання в школі
            Отже, виходячи з результатів оцінювання досягнень дітей можна зробити наступні висновки: кожна дитина в певній мірі реалізувала свій потенціал, вона жила та діяла на рівні своїх оптимальних вікових і індивідуальних можливостей. Протягом року чітко простежується як загальна тенденція позитивної динаміки змін щодо підвищення рівня знань, умінь, навичок та ставлень дітей, так і тенденція позитивної динаміки змін кожної дитини. Це свідчить про те, що педагоги зуміли відшукати найефективніші для кожної дитини індивідуальні методи освітньо-виховної роботи і рівень знань дітей старшого віку підвищився за рахунок систематичності  роботи вихователів групи.

 

9.Медичне обслуговування

Медичне обслуговування дітей закладу здійснювалось сестрою медичною

Хомою С.В.

План роботи медичного працівника включав розділи:           

•     організаційна робота;                              

•     лікувально-профілактична робота;

•     протиепідемічна робота;                                                       

•     санітарно-гігієнічна робота;

•     робота з диспансерною групою дітей.

 Медичне обслуговування в ДНЗ включало проведення обов'язкових медичних оглядів та оглядів перед профілактичним щепленням, надання в разі потреби невідкладної швидкої індивідуальної профілактичної допомоги і організація госпіталізації у разі наявності показань. Проведення профілактичних щеплень проводилось згідно з календарем щеплень та згідно з наказом МЗУ від 31.01.2000р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні», де затверджені: календар профілактичних щеплень, положення про організацію і проведення профілактичних щеплень тощо.

       Медичною сестрою здійснювався медичний контроль за перебігом періоду адаптації. Своєчасно інформувала батьків і педагогічний персонал про проведення  лікувально-профілактичних заходів, профілактичних щеплень та обов'язкових медичних оглядів.

       Документація по медичному обслуговуванню дітей ведеться у порядку, встановленому МОЗ України.

     Організація харчування дітей у ДНЗ №6 «Ластівочка» здійснюється у відповідності до Закону України «Про дошкільну освіту» (організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі), чинного Статуту закладу та з урахуванням Постанови Кабміну України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», за № 1591 від 22.11.2004р., Наказу МОЗ і МОН України за № 242/329 від 01.06.2005р. «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».

  • Протягом року велика увага приділялась процесу організації харчування в дошкільному закладі, а саме:
    • відпрацюванню режиму й графіка харчування дітей;
    • прийому продовольчої продукції гарантованої якості;
    • збереженню та дотриманню термінів реалізації продуктів;
    •  дотриманню технології приготування їжі;
    • складанню перспективного меню;
    • організації збалансованого харчування у відповідності з натуральними та грошовими нормами;

        -   контроль за реалізацією вимог чинного законодавства щодо впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.

    Питання організації харчування дітей в ДНЗ включаються в тематику батьківських зборів, засідань Ради закладу, розглядаються на  виробничих нарад, нарадах при завідувачеві, висвітлюються в інформаційних батьківських куточках.

10. Адміністративно-господарча діяльність

У закладі створено умови для безпечного проведення освітнього процесу та праці співробітників.

       Маючи задовільну матеріально-технічну базу, наш заклад користується попитом серед батьків, колектив може і хоче працювати, тому ми ставили перед собою      пріоритетні завдання у сфері матеріально-технічного і навчально-матеріального забезпечення :

  • збереження, відновлення майна ДНЗ, предметно-ігрового середовища;
  • облаштування ігрових майданчиків та естетичне впорядкування території дошкільного закладу;
  • створення бази психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей;
  • умов праці працівників дошкільного закладу;
  • удосконалювати види діяльності дітей, їхній  побут, педагогічний процес;
  • належне забезпечення фізкультурно-оздоровлювальної, медичної бази;

      У закладі розроблена «Стратегія розвитку ДНЗ №6 «Ластівочка » на 2023-2028рр.».

       Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

11. ФУНКЦІОНУВАННЯ САЙТУ

  • На платформі dytsadok.org.ua, за посиланням: 
  • last-hust.dytsadok.org.ua створений Веб-сайт дошкільного навчального закладу.
  • Метою Сайту є оперативне і об’єктивне інформування громадськості про його діяльність та включення в єдиний освітній інформаційний простір мережі Інтернет.
  •  Основним завданням Сайту є інформаційне забезпечення про надання освітньо-виховних послуг учасникам навчально-виховного процесу в дошкільному закладі в електронному вигляді та формування його позитивного іміджу.
  •        Інформаційний ресурс Сайту є відкритим та загальнодоступним.
  • Про дієвість сайту свідчать записи відвідувачів та користувачів сайту, а також контроль з боку УОРСН Хустської міської ради.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *