ЗДО №6, ДНЗ №6 ”Ластівочка”, Хуст
Закарпатська область, Хустський район

Про імплементацію матеріалів тренінгу щодо психічного здоров’я та психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу в «Ластівочці»

В межах проєкту ЮНІСЕФ «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», який реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», практичний психолог дошкільного навчального закладу     (ясел-садка) №6 «Ластівочка», яка пройшли навчання та отримала сертифікат, активно включилась в процес імплементації матеріалів тренінгового проєкту і запропонованого авторами методичного посібника «Підтримуємо та зберігаємо психічне здоров’я дітей».

На протязі січня 2024р. практичним психологом Наталією Чекаліною та вихователями старшої групи «Ромашка» проведено необхідну кількість занять з дітьми старшого дошкільного віку та зустрічей з педагогами згідно розробленого алгоритму заходів, які побудовані на різних формах роботи і змусили знаходити творчі рішення та нестандартні підходи до роботи в стресових ситуаціях всіх учасників освітнього процесу закладу.

Алгоритм проведення заходів з дітьми за посібником «Підтримуємо

та зберігаємо психічне здоров'я дітей

№ з/п

Дата проведення

Назва заходу

Мета заходу

1.

09.01.2024р.

Розділ І.  Емоції

а) Інсценування «Пантоміма»

Мета: навчити дітей розпізнавати емоції за виразом обличчя

та жестами.

2.

10.01.2024р.

 

б) Вправа

 «Гра  з  песиком»

 

Мета: навчити дітей візуалізувати емоції, виконувати завдання

подумки, уявляючи щось або когось відповідно до короткої

розповіді педагога, активізувати образне мислення дітей.

3.

11.01.2024р.

Розділ ІІ.

Емпатія та зміцнення

зв'язків з іншими

людьми

а) Мінізаняття «Колаж вдячності»

 

 

 

Мета: виховувати у дітей почуття вдячності, вчити досліджувати

свої почуття, зокрема переживання.

4.

12.01.2024р.

б) Гра «Вгадай, що відчуває інший»

Мета: вправлятися з дітьми у розпізнаванні емоції, яку «передає»

товариш.

5.

15.01.2024р.

Розділ ІІІ.

Релаксація

та стресостійкість

а) Гра-перевтілення «Розквітають квіти»

 

 

Мета: розвивати вміння знімати фізичне та емоційне напруження,

контролювати м’язові відчуття.

6.

16.01.2024р.

б) Дихальна вправа «Метелик»

Мета: забезпечити дітям легкий спосіб розслабитися та зменшити

стрес, активізуючи їхню уяву та поєднуючи ігрові рухи з глибоким

диханням.

7.

17.01.2024р.

Розділ ІV.

Самоефективність

і самовираження

 

а) Вправа «Супергерої щодня»

Мета:розуміти, чому можна бути супергероєм щодня в ситуаціях,

які відповідають типовим сценаріям, з якими стикаються діти

дошкільного віку, як-от допомагати другові, прибирати безлад або

ділитися іграшками, і як вони використовуватимуть свої здібності,

силу та креативність для виконання цих завдань.

 

8.

19.01.2024р.

б) Гра «Моя суперсила»

Мета: показати дітям, що вони мають у собі силу долати страхи

й перешкоди.

 

Алгоритм проведення заходів з педагогами

№ з/п

Дата проведення

Назва заходу

Мета заходу

1.

18.01.2024р.

Семінар-практикум

«Формування і становлення образу «Я» - важливий аспект зміцнення психологічного здоров’я дитини»

Мета: надати теоретичні знання педагогам для реалізації на практиці особистіно-орієнтовної моделі виховання дітей . Спрямувати навчально-виховну роботу педагогів  на ознайомлення дошкільників з організацією людської істоти взагалі і образу- «Я»- зокрема.

2.

22.01.2024р.

Тренінг «Збереження психологічного здоров’я педагогів. Психологічне самопочуття вихователя»

Мета:  усвідомити поняття психологічного здоров’я, з’ясувати чинники, які впливають на стан здоров’я; знизити рівень тривожності, вчити нових стратегій поведінки в психотравматичних ситуаціях.

3.

25.01.2024р.

Ділова гра «Дитячі страхи, стреси. Чому вони виникають?»

Мета: з’ясувати вплив стресових ситуацій на організм і психіку дитини, оволодіти прийомами релаксації та аутотренінгу, розвивати навички подолання негативних емоцій.

 

Алгоритм проведення заходів з батьками

1.

26.01.2024р.

Консультація  з батьками старшої групи «Ромашка»:  «Безболісно готуємо дитину до школи».

Мета:  надати поради батькам щодо психологічної  підтримки дитини в період адаптації та підготовки до шкільного навчання.

 

 

« повернутися до списку новин

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *