ЗДО №6, ”Ластівочка”, Хуст
Хуст, Закарпатська область

Сторінка музкерівника

                               «Музика - уява - фантазія - казка - творчість ~ така стежка,

                                                                                                     ідучи якою дитина розвиває свої духо­вні сили».

                                В. О. Сухомлинський

   Музичну діяльність дітей закладу здійснює музичний вихователь

Мішук Оксана Йосипівна

Музична діяльність дітей дошкільного віку - це різні способи й засоби пізнання дітьми музичного мистецтва (а через нього - довкілля й самого себе), за допомогою яких здійснюється і загальний розвиток.

У процесі організації навчання дітей дошкільного віку значну роль відіграє постійна підтримка дитячої уваги, оптимальний режим зміни видів музичної діяльності, активізація пошукової діяльності малят, в ході якої відбувається розвиток образного мислення, формування музичних нахилів, здібностей, природної та музичної пам'яті. Музична пам'ять, зберігаючи і накопичуючи музичний матеріал, впливає на формування дитячого музичного сприйняття та індивідуального музично-художнього смаку, розвиває інтелект.

В своїй роботі, я спираюсь на два види музичної діяльності. Перший пов'язаний із залученням дітей до мистецтва музики. Це слухання класичної і сучасної музики, заучування пісень, танців, оволодіння елементарними навичками гри на музичних інструментах. Про те цей вид діяльності вимагає певного рівня розвитку музичних здібностей. І другий вид музичної діяльності пов'язаний з грою і художньою літературою, тобто це різного роду музичні ігри, змістом яких є казки, оповідання, потішки, вірші: ігри драматизації у музичному супроводі, народні хороводні ігри із співом, діалогами, рухами, театралізовані вистави за казками, розігрування народних пісень під музику.

Музичні враження дітей збагачуються на святах, концертах, роз­вагах. Музика покращує настрій, створює емоційну обстановку, додає дітям багато радості. Тому сценарії свят, розваг намагаюсь складати так, щоб вони були цікаві і доступні дітям. Щоб в них мали змогу брати участь всі дошкільнята, не залежно від рівня їх обдарованості та музичних здібностей. Адже кожна без виключення дитина обдарована, має певні здібності, треба тільки придивитися.

В своїй роботі співпрацюю з вихователями. Обговорюю з ними музичний репертуар, сюжети майбутніх сценаріїв свят, розваг, музично- театральних вистав.

Разом з вихователями надаємо консультації, поради, рекомендації бать­кам щодо розвитку творчих та музичних здібностей дошкільнят.​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *